Inside today

ahopp, se om jag kommer ihåg vad jag har gjort de senaste dagarna då. haha
ehm, i fredags då så blev det att åka till maxi med linda och inhandla presenter till lollo och äta en halv mäktig pizza.. fyfan va mättande den va.. men god! :D
så där gick vi väl ett tag, sen så åkte vi hem så kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde :o
vet att jag jobba i lördags i alla fall, det va ganska mkt folk, inte överdrivet men aa. sen kom jag hem, gjorde mig iordning för att cykla till tilda, men kände sen att det va lite onödigt eftersom jag bara skulle hinna va där 1 timma typ, så jag stanna hem och kolla på tv med pappsen sen sov lite i soffan, sen kom mammsen och lollo hem med mcdondlas.. asso det va inte gottt.. ska inte äta där på ett tag haha xd
sen på söndagen jobba jag med, sen på kvällen fira vi emme lite, GRATTTTTTIIIIIISSS!!!! :D<33 igen ! :D
och så idag då så jobba jag, och eftersom det regna hela dagen hade vi inte alls nåt folk, så vi hade det askul! haha.. hann till och med se bamse teatern! :D
sen kom jag hem så gjorde jag mig iordningen sen cykla jag till hanna för att fira henne lite, GRRAAAATTTTTTIISSSS!!!!:D<33 på dig med igen! hahaha
sen kom jag hem körde lite wii med linda, lollo och jimmy. men sen dog batteriet så vi kolla på I love you philip morris, tror jag den hette.. somna under halva filmen men den va väl bra haha :D hade ju gucci som sällskap i knät också.. eller på magen rättare sagt xD
och nu ska jag göra det vanliga, se oc och ta nåt gott.. HADE BRA ALLA !!!
.
haha kom på, på fredagskvällen va jag med mimmi, malin och tilda.. och vi såg på He´s just not that into to you.. också en himla bra film!! :D
jaha aa det va det, seya
glad_tjej_93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0