Here I go, scream my lungs out and try to get to you

på fredan gjorde jag typ ingenting tills vi åkte in till augustifesten igen, kolla runt lite sen på fyrverkerierna.
lördagen började med paintball, haha usch va ont det gjorde om man blev träffad, som tur blev jag bara träffad 3 ggr, men endå haha .. xd
kläderna man fick ha på sig va typ svettiga och lukta apa haha.. men det va kul. fast laserdome är så mkt roligare :D
sen blev det hem och göra sig iordning, när jag va klar åkte jag upp till malin sen åkte vi långt ut i skogen där det va fest hos en. det va askul, men jag och malin hade ingen aning om hur vi skulle komma hem, så vi trodde vi skulle behöva sova där MEN som tur var det en som kom och hämta oss haha :D
sen gick jag och malin hem till mig och sov, dan där på såg vi på film, spela kort, laga mat och gick promenad, och skratta as mkt åt roliga lappar folk har satt upp som tex " vid köp av klockarmband - gratis påsättning", "kalla den va du vill" (och en bild på chokladbollar/negerbollar?), "sluta pluppa med pennan, jag får PSYKBRYT!" , "den som fiser i hissen - sluta med det" , "vem fan spelar trumpet 4.10 på morgonen!?"... och massa mer.. HAHA sen så gick malin hem och så möttes vi på kvällen igen och gick en långpromenad :D
och så idag så åkte jag in till stan med malin och mimmi .. vi gick runt lite så mötte vi roos som gick med oss en stund också, sen kom jag hem gjorde typ ingenting och nu ska jag som vanligt ta nått gott och se på oc :D


den här filmen såg vi, den va faktiskt ganska bra haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0