Från och med duuuuuuu

på måndagen blev det bara att kolla film och sitta vid datan haha.. sen på tisdagen åkte vi med kolmården till grönalund så va vi där vid kl 11 men grönan öppna inte förrens kl 3 så först gick vi nåra stycken in på skansen och kolla på massa djur i akvariumet? tror jag det hette.. hm.. haha alla fall knäpp som jag är tar jag inte med kameran :( sååååååå himla söta surikatungar så det inte va sant sprang omkring där!
sen så satt jag oh mimmi och käka pizza sen gick vi in på aquaria och sen skansen en gång till och kolla lite på allsång på skansen, haha och för att skryta lite gick vi in gratis på skansen, aquaria OCH grönan hehehehe :D
sen öppna grönan i af så åkte vi massa sen börja det spöregna precis när jag och mimmi sitter i katapulten så skjuts vi upp i spöregnet haha. men askul vare i alla fall. slösa tsm med mimmi 230 spänn för att vinna en sån där stor kexchoklad.. var as nära men vi fick alla fall ett tröst pris HAH
sen igår så gick jag och mimmi på stan, jag hitta ett par shorts och ett linne och sånna där aladdinbyxor, sen åkte jag malin och mimmi hem till mimmi och sov där oh så idag va vi på augustigfesten och rixfm festivalen .. och nu ska jag sooooooova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0