Cause it's you and me and all of the people

jahaja, första skoldagen varade i typ en halv timma, trekvart.. vi gick igenom lite och fyllde i några papper sen blev att gå på stan och äta med malin.. hehe, träffa på lite "nej-inte-dem!-människor" men aa :D
sen blev det hem till malin och sova lite sen hem och äta och sova!
idag börja jag halv1 - 1 .. hade bara mentorssamtal och det gick väl bra! sen så åkte jag och malin hem till mig, åt dipp, chips, godis, morötter, gurka, drack festis och såg på först my sister's keeper, men den va lite seg och dålig kvalité så vi såg på old dogs ist, den vaaaaa kul!
sen på lördag blir det FIIIFA hos roos! den här gången ska jag viinnna!! ;D

Kommentarer
Postat av: moi

du o jag är barra bästaste dippätande filmsoftande guitarherospelande jordgubbsfestisälskarna i hela världen! <3

2010-08-25 @ 22:38:06
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaadu malin, det äääääär vi faktiskt!!! :D <33

2010-08-26 @ 22:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0