Breathless and on again

i tisdags gjorde jag ingenting förutom på kvällen då mallan kom, vi körde lite singstar sen gick vi på en lång promenad! :D
och i onsdags så vakna jag sen åkte jag och lollo till coop och köpte godsaker tills några från kolmården och andra skulle komma och fira lollo lite. När nästan alla hade kommit spela vi spel och hade det trevligt haha, sen följde jag med dem till hugo, och jag kom in!! haha sen på natten när jag kom hem, var det en helt okänd kille här hemma som inte kunde svenska.. som syrran dragit hem.. sen på torsdagen blev att gå upp tidigt för att sen jobba, sen efter jobbet så blev det att cykla upp till malin, där jag sov medans tilda hanna och malin titta på film xD
och så igår så jobba jag, sen efter det så åkte jag och malin och emme in för att se eclipse, men innan det åt vi på restaurang med emmes oskar och hennes lillasyster! :D
och så idag då så ska jag nog städa lite sen vet jag inte haha ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0