All I know is I love you too much to walk away though.

lördagen började med lite jobb till kl 4, sen kom jag väl hem vid halv 6 för att jag vänta på linda, haha!
så då blev det bråttom för bussen till stan skulle gå halv 7, sen från stan i till östra husby kl 7. så den bussen fick jag inte missa, och det gjorde jag inte heller hah
jag åkte in med malin, mimmi, ewe och cilla och sen vare en massa fler där vi var. det va faktiskt ganska kul!
sen fick vi stjuss till resecentrum och sen taxi hem, så kom väl hem vid halv 4.. sen blev det att gå upp vid 8 för att göra sig iordning för grönan med emme, mimmi, roos, mattis och andreas.
aaaaskul vare, ska ju dit igen imorn HAHA..
fast roligast va när jag och emme hade tagit plats i bussen till grönan så var det ganska fullt så då tänkte jag och emme "vi flyttar på oss, så att gamlingarna kan få sitta" så vi gjorde det, och tanten blev typ förvånad över att vi flytta oss och börja gapskratta typ hela bussfärden och bah: har ni hört det på radion, ... har ni hört det på radion?
det va tydligen det roligaste som hade hänt henne på länge. jag tror jag aldrig hört en gammal gumma skratta så mkt i hela mitt liv haha.. knäppt.
ae det va kul och gubben brevid va trevlig, önska oss en trevlig dag och massa när vi skulle gå ur bussen, haha..
.
nu idag ska jag nog bara ta det lugnt tror jag, men det märker vi väl senare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0