woaah

igår så hade vi bara svenska, en jäkligt onödig lektion.. satt bara och prata lite. sen så sluta vi och jag och malin åkte hem till malin och tilda följde med på vägen, hemma hos malin satt jag och tilda och planera lite till kalaset, ahha ..
sen gick vi hem till mig och jag packa och gjorde lite saker, sen åkte jag och malin till stan och åt på max, usch va äckligt det är där haha.. nae men sen så tog vi tåget till kimstad till mimmi, för att vi skulle sova över där. och sen när vi va framme så gjorde jag klart min hotelluppgift sen så kolla vi på tv och prata .. trevligt trevligt. sen så idag så va vi väl hos mimmi till lite över två. sen så fick vi stjuss av mimmi hem hahah för hon skulle övningsköra. det gick faktiskt as bra! jag måste ta tag i det snart, att övningsköra alltså.
och nu blev jag plötsligt på dåligt humör.. har suttit och försökt att måla fransk manikyr på naglarna ganska länge... men det håller ju fasen på och kleta och kladda av sig överallt så förstörs det.. usch. så nu måste jag ta bort det !!
och idag tänkte jag bara ta det lugnt kanske plugga lite matte sen typ kolla på greys anatomy och städa.
och imorn ska jag firas av släkten.. typ en månad efter min födelsedag, men allt med farfar och det har gjort så att firandet har skjutits upp. sen ska jag kanske följa med mimmi till någon fest.. vi får väl se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0