take only what you need from it

oj, jag har inte uppdaterat på massa dar heh,
men i onsdags på kvällen då jag och hanna skulle på promenad gick vi först till konsum och köpte nötter, cola, chips, dipp, gräddfil och en kinderäggschoklad. haha
sen gick vi till gransjönäs och satte oss på bryggan med lite musik och åt lite haha .. och aa vi köpte kinderäggschokladen för att blanda dippen och gräddfilen, men sen kom vi på att vi inte hade nåt att bland i så först blanda jag i gräddfilsförpackningen men det gick inte så bra så jag hällde ut det i en plastpåse och blanda i den istället, och det gick lite bättre haha.
sen när det började bli för mörkt och läskiga ljud traska vi hemåt.
bilder från hannupai.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0