Say something once, why say it again?

haha .. igår så efter att ha sett shes the man åt vi mat, sen så träna, hehe jag och lollo wii. sen så gick vi ner till konsum och köpte lite godsaker, och därefter åkte jag och lollo upp till farmor där jag gjorde lite läxor och såg på wipe out, sen åkte vi hem och jag kunde typ inte somna förrens halv 1, 1 nån gång.. blä. men idag ska det bli andra bullar, jajamensan.
idag så hade vi hotell och servering. sluta 2 men kom iväg från skolan vid 3 typ för att jag vänta på malan, som också hade låst in nyckeln i skåpet, haha. sen så åkte vi hem och sen vi halv 7 träffades vi igen vid "ön" hehe ooccch tog en 80 minuters promenad, det va as skönt. den här veckan börjar mitt hurtiga liv HAHA okej .. kanske inte hurtiga men jag ska alla fall springa och gymma och vara ute och gå lite mer en vanligt.. ehe. har ju det i uppgift på idrotten i 5 veckor framöver. sen kom vi hem och nu är jag nyduschad och ska ta nåt att äta sen så blir det film och sovtajm. yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0