Now the sun's gone to hell, the moon's riding high, let me bid you farewell, every man has to die.

<3
men iaf idag har jag vart i skolan vi hade först svenska, där vi håller på med reklam fortfarande. haha jag erika och sofia har kommit på värsta bästa hahah. det är en reklam om en kartong som kan användas till allt. men aa kul var det iaf.
sen hade vi lite naturkunskap forska lite om coca cola, med malan och mimmi. sen åkte vi till staden och åt och kolla på kläder. hitta inget, förutom hårfärg.. som jag använde för ett tag sen, men aaaaah det blir fan ingen skillnad jag får panik! mitt hår vill stanna brunt :(
eller jo jag köpte svarta genomskinliga strumpbyxor oxå, jag undrar hur mkt pengar jag har lagt ut på hårfärg och sånna strumpbyxor egentligen.. hmm nåt att klura på.
hahah jag måste ha varit väldigt trött, men somna vid datan idag igen .. vet inte varför jag är så himla trött. men alla fall jag var pigg till en början sen låg jag på mage i sängen med datan framför mig sen ropar syrran, eller jag hör det lite svagt så väntar tills hon ska ropa nästa gång, så jag kollar runt lite på datan sen så helt plötsligt så somna jag. knäppt. var som i tisdags tror jag det va då somna jag med vid datan, men då kommer jag inte ens ihåg när jag stängde av den eller när jag tog på mig pyjamas .. haha. vaaaaaarje dag den här veckan och nåra förra så har jag tagit en eftermiddagslur.
precis som jag gör här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0