never say never

haha idag så hade vi idrott och franska .. kul båda två. ska få göra vad vi vill dem 5 idrottslektionerna framöver.. jag, malin, mimmi, erika och sofia ska gymma på badhuset :D
sen så på franska redovisa jag och felicia om notre dame haha :D men det gick nog bra!
och sen kom jag hem satte mig på gräsmattan och kela med katterna.. sen så somna jag vid datan med fingrarna på tangentbordet asso HAHAH .. mamma fota till och med men den bilden tänker jag INTE lägga upp hahaha ..¨
och nu kom hanna med världens strålande ide.. först ska vi gå till konsum.. köpa lite fika sen gå till gransjönäs fota lite och sitta på bryggan och fika!! :D
vi måste ju få upp vår kondis lite så vi börjar med att gå haha.. sen kanske vi springer.. nån gång framöver :D
och hugo ligger här.. så himla söt! :o
men nu ska jag hämta kameran, ta på mig strumpor och be pappsen om lite cash for the fikat. seeen dra sig mot konsum och allt dedär hehehe :D!!'
va as länge sen vi va på äventyr, men NU SÅ!

Kommentarer
Postat av: haaaaanaaaa

äventyr är grejen!

2010-04-15 @ 19:01:39
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0