Its kind of hard with you not around, know you're in heaven smilin down, watchin us while we pray for you, every day we pray for you.

I fredas var det matte och engelska, inget speciellt som hände, sen så efter skolan åkte vi hem, sen tog vi bussen in till stan igen till nkpg by night, som var as kul! haha .. fast tappa min klocka bland allt folk vi scenen, men hittade den efter allt folk gått därifrån, och var inte sönder trampad. som tur va!
sen i lördags så blev det att åka till kolmården för en introduktionsdag, som bestod av prat, mat, antisimex, farmorskök, nya personer, många igenkända ansikten, marine world, foto till tidning?, glass, vänner, syskon och så delfinshow. det va också kul, men lite långdraget, kom vid 11.00 sluta 17.00 hah. men efter det så drog jag tilda mimmi och malin till roos för lite grillning, där var även gurka och andreas. och mattis kom senare på kvällen.
det var också kul! :D vi körde lite kubb, åt och kolla på tv! sen blev det att gå hem och ta nåt gott ehhehe och sen sova. sicken liten tjockis jag är. xD
och idag då så blev det att vakna, sen åka och fira min farbror, sen åka hem äta och sitta vid datan. och nu ska jag hoppa in i duschen. sen blir det att kanske göra några mattetal om jag orkar, sen blir det film och sovtaaajm!
längtar inte till skolan imorn för den delen. vill ha sommarlov!!!
hehe jaa ser ju lite roligare ut med en bild, och den här bilden är ju fortfarande rolig. snyggingen i indien HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0