Don't let your eyes refuse to see

i tordags var det skola, vi hade svenska och naturkunskap. inte så värst kul, eller jo naturkunskapen va ganska kul, vi ska få filma in en film om nåt som påverkar miljön på något sätt.
sen så efter skolan åkte jag, hanna, malin x2, och mimmi till stan och åt glass, så himla gott!!
sen så gick vi på stan lite och jag köpte en vit t-shirt och ett svart skärp sen så köpte jag present till mamma för jag trodde hon fyllde nu på månda men jag har trott att vi ligger en vecka före eller vad man säger jag trodde det va den 22 april i torsdags HAH.. så mamma fyller inte förrens nästa månda. jag trodde också att jag skulle till kolmården idag (lördag) haha men det va också nästa lördag.. knasit.
men alla fall sen åkte vi hem och jag gjorde väl inget speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0