It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

och så i fredags då, igår alltså så var jag ledig från skolan för att gå på min farfars begravning.och det va väldigt sorligt. speciellt att gå fram med familjen och lämna en ros på kistan. och allas minnen av farfar.
sista låten på begravingen va, aldrig ska jag sluta älska dig. :'(
sen när vi kom hem så kom mimmi till mig och jag färga håret, ingen större skillnad bara att det inte är lika rött.
sen så åkte vi till krokek med hannas kompisar, och det va kul, sen kom även emme och malin.
och nu idag då så vakna jag för typ två timmar sen.. senare ska jag nog vara med tjejerna och göra nåt kul, jag är typ sugen på att äta kinamat på stan! men vi får väl se ..
en bild som hanna tog, hehe snodde den från facebook :D på bilden är det mimmi, jag och helena :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0