ingen röst kvar ....

aee fy och blä, nu är man förkyld och har ont i halsen och aaas hostig.. !!
igår i alla fall så hade vi ju ett litet kalas för mig mimmi och tilda!
tilda kom till mig ganska tidigt så att vi skulle hinna fixa en massa saker, som tex göra plats så att alla kan sova i tvspelsrummet, ehe .. sen massa ledtrådar till påskäggsletningen haha.. ett påskägg hissa vi upp i flaggstången, men det hittades ganska snabbt.
sen skulle vi tina fryst kyckling på 4 timmar hahaha .. och det stod på för packningen att den skulle tinas upp 12-24 timmar i kylskåp, men vi klara av det. sen så kom mimmi och vi började med maten. sen när alla kom så åt vi den, och det blev kyckling i en aaaasgod sås och pomme sen till efterrätt, tårta som malin hade gjort(ASFIIIN!) sen kladdkaka som roos hade gjort, den hade ju förstörs på vägen hit men den va asgod! och sen tillsist haha en väldigt konstig glass som vi råka ställa i kylskåpet så den va helt rinnig. haha.
sen så körde vi alias, och brännboll och kolla film och smög ut i natten och ställde en bit tårta utanför ett hus hahha, snälla vi är! xd
jag tilda och hanna gick ut vid kanske 3 sen så gick vi upp på en kolsvart väg och sen kolla vi på en asfin utsikt.. och hugo, katten följde med oss hela vägen haha ... oh så berätta vi lite spökhistorier.. haha :D
sen juste så fick vi presenter, jag blev as nöjd med mina, tack så mkt !!
och bilder från kvällen kommer när jag orkat ladda ner dem på datan hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0