i'm shu shu shakin, shu shakin now

jahopp, idag så stannade jag hemma, kände mig lite huvudvärkig. mamma fyller dessutom år idag.
men alla fall, vakna vid 6, somna om till halv två sen så hade huvudvärkisen gått över för det mesta sen så åkte jag och lollo och handlade mat för att laga tills mammsen kom hem. så det blir tacorulle mums, och pannacotta till efterrätt. sen kom linda och farmor och så fika vi och jag skulle egentligen göra läxor idag hade jag tänkt. men aa som vanligt orkar jag inte även fast jag har as mycket att göra nu.. !!!!! usch och fy och blä och allt annat jag skulle kunna skriva. buhu.
massa äckliga läxor har jag. så himla skönt det skulle vara att veta att man inte har något att göra utan att känna sig stressad över att behöva göra klart något. uuuiiiiiuuuusch.
men aa jag ska väll försöka göra lite läxor nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0