I love u, I love u, I love u, I looovee uuuuu

igår så blev det att åka in till stan med malin och tilda, vi leta lite födelsedagspresenter och hitta massa också. sen köpte jag ett par jeansshorts och två vanliga vita linnen för att mamma råkat färga mina vita linnen till rosa xD
sen fika vi lite oh så, sen så när vi var färdiga åkte vi till maxi för att malin skulle handla lite saker till tårtan hon ska baka till oss på onsdag :D efter att vi handlat så satte vi oss och tog en french hotdog, SÅ GOTT!! :D haha och det va typ 40 min innan bussen skulle komma, men sen kommer mamma gåendes förbi för att hon också skulle handla så vi vänta på henne sen åkte vi hem .. och jag och tilds satt först oh dreggla lite åt andreasstil. hahahah .. sen så körde vi lite singstar tills rösten försvann sen buzz quiz sen kom hanna och malin och vi prata lite sen idag så vakna jag utan röst..
så idag blir det att knarka halstabletter hha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0