glaaad påsk, eller något i den stile!N!

igår blev det ingen lugn dag hemma, haha .. eller jo tills typ 8 blev det det, men sen så kom malin, emme, roos och andreas.. och vi körde lite gitarrhjälte och spela spel och sen så körde vi lite buzz quiz, som jag vann på en gång :D!!
och idag ska vi ju fira mig och sen äta påsk mat med släkten :D och ikväll får vi se hur det blir, hanna fråga också om vi skulle hänga med på zacharias, men aa hmm..
och det va länge sen jag la upp bilder, vart är dem egentligen :(
men nu måste jag verkligen göra mig iordning, gästerna kommer om en och en halv timma och jag har inte gjort något :o
måste ju hinna städa kanske också, hehe .. gjorde ju inte det igår..
men men
ååh sommar, sommar, sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0