from a whisper to a scream

så himla slö jag är haha, plugga aldrig igår och tror inte jag orkar det idag heller så får väl bli på söndag..
ida va jag och danne alla fall hos farmor och åt pannkakor och titta på tv, sen stjussa hon hem oss och jag satte mig vid datan och prata med emme i telefon i 57 minuter haha :D sen så prata jag med tilda i en halvtimma :D och gratta henne förstås! 
ikväll ska jag nog va med emme kanske och nåra mer? vet inte, se talang ska jag alla fall göra hah
och nu är mitt rum städat, ääääääääääälskar när min säng är helt nybäddad, vill bara slänga mig i den,
men då går den sönder haha. så jag undviker nog det.
och bilderna har jag heller inte orkat ladda upp, en latmask är vad jag är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0