don't you know...

mhm, idag hade vi kök, och då gjorde vi dessert som choklad mousse, vitchoklad mousse, parfait  (som är typ glass haha) och tekakor. haha det blev asgott. men orkade inte så mycket, blev nästan spyfärdig.
sen efter skolan åkte jag hem och så blev det en liten powernap eller hur det nu stavas.  haha
sen så skulle jag plugga, men som vanligt orkar jag inte. har franska sak till imorn men äsch jag orkar inte haha.
så jag tränar lite imorn på lektion heheh.
sen kl 9 var det dhw, och nu ska jag somna till greys anatomy, det är värsta spännande nu :o
och jag har bara två avsnitt kvar, sen är säsong 3 slut och sen har jag inga mer säsonger :O:O:O
vad ska jag somna till då??!?!
får väl kanske börja se oc, eller heroes eller one tree hill igen ehe.
ajuste MAALIIN vi har ju glömt hjältemidväll varje torsdag. FY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0