bläääähähä

aha, idag då så hade vi nationella, det gick hyfsat. sen bar det iväg till stan med malin och mimmi, trevligt :D sen blev det att åka hem, och väl hemma satte jag mig vid datan sen så faktiskt, så var jag ute och sprang i en halvtimme, jag vet, förvånande! men alla fall det blev bara en halvtimme för när jag sprungit i en halvtimme kom jag på att jag hade glömt låsa ytterdörren till huset, så det blev att springa snabbt hem igen, sen orkade jag inte gå ut och springa igen. hehe.. sen så hoppa jag in i duschen, och efter det blev det att spela lite wii med lollsan. och sen plugga jag faktiskt. och nu sitter jag vid datan igen. men tänkte somna till date movie efter att jag skrivit klart det här inlägget.
och så blev jag lite sur nyss för på fredag så om jag ska åka hem från stan på kvällen måste jag åka vid 10 och det är väl lite väl tidigt, men sover jag över går bussen kl 9 på morronen och bussen in till kolmården går halv 11. uuusch. och mamma kunde inte hämta mig för hon skulle spela gooolf, buhuuhuuh ...
men en rolig sak i det tråkiga är det här klippet, asso fan va kul det. helt ... kul!
ooooch imorn ska jag ju färga håret också, hoppas det blir bra :D !!!
men nu är det läggdags, godnattis!

Kommentarer
Postat av: hannapajen

hahaha.. så himla bra

2010-05-02 @ 20:26:19
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0