aha aha

hade verkligen ingen alls lust att stiga upp till skolan imorse, men sen så missa jag inte bussen, så då blev jag lite gladare... hahah .. har ju missat den de senaste ggrna. sen så hade vi hotell, då skulle vi vara 3 och 3 och åka till stan och intervjua 4 "företag" eller nåt aa.. jag, Erika, och Sofia intervjua dressman, waynes coffee, scorett, expert och ur och penn.. haha. det va faktiskt kul. jag anteckna vad dom skrev. erika ställde frågor och sofia studera kroppsspråket, haha :D
ajuste vi åt lite frulle på macedonalds också. sen så när vi va färdiga drog vi oss tillbaka till skolan och åt lunch sen hade vi servering då gjorde vi typ inget, men duka och prata. :D
sen kom jag hem och gjorde ingenting och nu ska ta ett glas med cocacola och is. sen se greys anatomy, som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0