okej

okejokejokej det förra inlägget kändes lite för töntigt . men a ingen är perfekt.

okej detta inlägg är ganska onödigt, men jag tar ikapp med lite inlägg här eftersom jag inte skrivit på ett tag .

asso guud va tråkigt jag har .. nu ska jag gå och skaffa ett liv, haha

och det där med att jag skulle sluta skratta .. jag kunde faktiskt hålla mig 29 sekunder utan skratt igår.. det är framsteg .. jag borde nog gå typ terapi för att få bort det där onödiga skrattet som gör att jag blir jobbig. men aa det kanske kostar pengar och det har jag inte råd med .. för nån måste ju betala lite om jag ska på språkresa i sommar ... ?

hmm ..

jag har massa saker som jag vill skriva. men aa tråkig som jag är så kmr jag inte på nåt .. så aa

nöjd, mimmi :D

Kommentarer
Postat av: tilda

språkresa är askul, vart vill du åka? :D<3

2009-09-26 @ 14:03:04
Postat av: evelina

jag och malin tänkte typ kalifornien , men det är ju as dyrt haha :D:D<33

2009-09-26 @ 23:18:39
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0