nytt inlägg :o

mm , inte skrivit på ett tag , men det är bara för att jag har ett sånt tråkigt liv...
och vem vill läsa om en ointressant tjej på 16 år som skriver om ingenting , jo ingen xD

men aa bara för att så kan jag tillägga att jag trivs på john bauer i alla fall , tror det blir att stanna kvar där.
... för dem som ville veta!

jag fattar inte ens varför jag skriver här hahah xD har endå inget viktigt att skriva .. inget kul för den delen heller :(

känns oxå som att jag börjar tappa kontakten med mimmi & malin.. vi lixom glider sakta ifrån varandra centimeter för centimeter. Även fast jag går på samma skola, samma klass, och sitter precis brevid dem i klassrummet så tappar vi endå kontakten .. Malin går och hänger med emosar i ett hörn utanför skolan. och mimmi hänger med personer jag inte tål .. och så jag , jag sitter ensam på en parkbänk och tycker synd om mig själv. Vi va nästan bästa vänner eller asso jag vet inte. men nu är vi ingenting.. sorgligt detdär. saknar er <3

hahah nae aldrig att det där skulle hända.. aldrig att jag skulle tappa kontakten med er:D
hade inget att skriva så jag skrev bara lite mohaha :D

aja. kolla vad tråkigt jag har det, usch .. haha..

jo en sak till .. jag ska faktiskt försöka att inte skratta lika mkt.. jag vill inte leva längre än alla andra lixom :o


aa det var det inget hejdå till er


Kommentarer
Postat av: danny

Du kommer redan leva typ 150 år längre än alla andra :D

2009-09-24 @ 23:01:33
Postat av: eveeliiinaa

haha , vi får väl se :DD

2009-09-25 @ 23:35:19
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0