JAH :D

aa det senaste dagarna kan man sammanfatta som tråkiga eftersom jag har varit sjuk, men nu, nu är jag frisk och på topp igen :) 

aaaaah nu ringer telefonen , och ingen familjemedlem har ju kraften att lyfta sin stooora rumpa och svara så här sitter jag och väntar på att den ska sluta ringa, men eftersom jag är så snäll så får väl jag springa och ta't då!

tillbaks, tur att jag svara för det va ju MALINON :D !!

aja tillbaks till saken. aa fast dagarna innan jag va sjuk har varit top noche!

och nu har jag så långtråkigt så jag snodde en liten sak av självaste malin s, andra malin :)

Regler:

Det här är svårare än du tror!

- Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
- Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
- Om personen som gjorde innan dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort!
-Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!



01. Vad heter du?: Evelina
02. Ett ord på fyra bokstäver: Enas
03. Flicknamn: Emmelina
04. Pojknamn: Emanuel
05. Yrke: Elektriker
06. Färg: Eulb (blue)
07. Klädesplagg: Enärmat linne
08. Mat: Enbär
09. Sak i badrummet: El-utag
10. Plats/stad: Eriksberg
11. En orsak att vara sen: Efterbliven
12. Något man skriker: EEH
13. Film: Evan den allsmäktige
14. Något man dricker: Ekologisk jucie
15. Band: E.M.D
16. Djur: Erimitkräfta?
17. Gatunamn: Enebygatan
18. Bil: Excalibur
19. Sång: Eh, Eh (nothingelse I can say)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Enkortspoker



och bara FÖR ATT jag är så kär i dem här bilderna, så kan jag dela med mig lite :)


Kommentarer
Postat av: emmelina

KNAS! :D :D <3<3<3

2009-09-05 @ 11:51:32
URL: http://emmelinajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0