tröööött

igår så jobbade jag och efter det bar det direkt av till vildmarkshotellt för avslutningsfest för alla kolmårdare, det va aas många där, kände inte ens igen en fjärde del av allt folk, det kanske va 400 pers där , eller jag har ingen aning men mångaaaa var det!  där bjöds det på grillbuffé med mera och disco, haha, vääldigt rolig kväll :D
därefter tog jag avsked av mina kära kollegor xD och tog bussen hem, kanske va fyra pers på den. kom hem typ lite över 12, inte alla söndagar man gör det haha , nae men jag klarade mig idag, va bara lite trött på morgonen, och nu, men vad gör det :D?

tack för en askul kväll <3

neeej jag kom just på att jag inte har en bild på alla farmorskökare ;( så det får bli en google bild istället .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0