prima skinka, japp japp... som alltid !!

ALLT är superduper bra :D

inte skrivit på ett tag, igen haha.

men idag så va det dampdag med mimmi och malin, som alltid :D

skoldagen började med svenska, ganska segt men körde lite farmville istället, hihi
sen så hade vi livsmedelshygien och gick igenom hela typ HACCP(?) häftet, ganska tråkigt, sen gick vi en "ronda" i skolan för att kolla i köket och elevcafeterian, såg bra ut.. fick oxå ett äpple på vägen, mums!!

jahaja, sen efter skolan så gick jag och malin och mimmi en snabbis på stan
 sen hem till mig och baka pannkakor och kolla på gamla filmer som vi spelat in, HAHAH .. "rappa damm puff"
"hon är hjärtdöd, hon är hjärtdöd"
kul kul :D

aa, plus att vi har haft brottning i soffan och ute på gräset :o

men det ville ni inte veta ,, hejdå :)


Kommentarer
Postat av: duvetvem;P

haha de va inte så mkt ill brottning på gräsmattan xD bara jah som hade ner dig hur lätt som helst xD i soffan därimot !!xD<3

2009-10-16 @ 09:28:31
Postat av: Anonym

sa jag att det va mkt brottning på gräsmattan eller xD plus att jag inte ens tog i när du hade ner mig på gräsmattan :D <3 jag lät faktiskt dej ha ner mig för annars skulle du blivit arg för att jag va starkare än dig :D<3

2009-10-16 @ 09:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0