:o

aa. nu sitter jag här.. eller har gjort det ganska länge. det där jäkla spelet crazy taxi på facebook är ju beroendeframkallande.. det är farligt asso

men bara för att tillägga så har jag inte spelat det hela dan. eheh.ehe.. bara nästan

annars så har jag tillbringat min dag med hanna vi satt och spela gitarrhjälte sen skulle vi ta nåt att äta till frulumi (frukost lunch middag, för er som är efterblvina.. nae skoja. inte lätt att veta) jaja så vi står där på väg till köket och jag bah : VI ÄTER PÅ ÅBYKROG!!
så märkte vi att mamma precis satt sig i bilen och skulle åka så vi sprang ut och stoppa henne och bad henne stjussa oss dit , sen så åt vi sen åkte hanna hem och jag kom hem och satte mig vid datan sen senare så var det ännu lite mat att proppa i sig.. men så blev det oxå efterrätt efter kanske tre timmar hahaha .. men aa nu sitter jag här som sagt.

sen vare väl inte så mkt mer att tillägga.

bla blabla..
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0