mat matt matta

 japp, idag blev det först en buss in till stan som gick 13.32.. om ni ville veta :D aa malin fick ju springa till bussen eftersom hon kom lite för sent, så snäll som jag är sölar jag mig för att kliva på bussen, hihi .. aja nog om det på stan sola vi.. så nu är jag lite brunare :D

sen åkte vi till city gross och handla. inte ofta man gör det, faktiskt ganska kul att handla.. alla fall när man har KUL sällskap :D:D
ajuste jo vi handla mat till min och malins tre rätters som vi oxå gjorde idag, så till efterrätten var det något som hette creme de cassis som vi skulle handla. men vi hade ingen aning om va det va så malin ringde sin mamma som trodde det va nån slags yougurt tror jag, så vi gick och leta as länge efter det där, sen precis när malin skulle gå och fråga om det gick killen som hon skulle fråga iväg, så jag tog upp receptboken för att kolla om det stod nåt om "creme de cassis" och såklart gör det det .. HAHA det va typ en likör med bärsmak. så där gick vi runt i onödan och leta, va lite småkul :D
och sen hände andra roliga saker, fast vi har alltid roligt så det va inget ovanligt :D

men sen så tog vi bussen hem och på den satt en mystisk man som försökte komma in i våra samtal, han till och med hejdå:a på oss när vi skulle gå ur bussen. han va lite , joo .. aa .. ehe . men alla guds skapelser är unika xD
mjo sen så gick vi hem till malin och laga den fantastiska maten , hehe som inte blev precis som vi tänkt, MEN GOD blev den, tummen upp för det (y)

det lyckligt lottade tilda, hanna och jennifer blev bjudna på den mkt eliganta maten !!

mums, sen blev det att kolla på nån konstig film xD och sen blev det hemåt och på hemvägen prata jag och hanna massa minnen , fasen va mkt man kommer ihåg, saknar massa saker jue :(

aa och nu är jag hemma, eller jag kom hem för en timma sen men, är ju fortfarande hemma nu, men nu ska jag kolla gossip girl, sen blire att vakna och ta 13.32 bussen in till stan för att sola med malin, IGEN :D:D

godnatt mina små vänner

Kommentarer
Postat av: JAG :D

Vi har alltid lika skojigt tsm ;D o det är roligt att du börjat blogga lie mer !! o jah vet ju att det är jah som är din inspiration till det (A) haha xD <3

2009-10-29 @ 21:50:50
URL: http://gulatomater.blogg.se/
Postat av: evelinathaqueen

OFC att du är min inspiration !!! :D:D:D <33

2009-10-29 @ 22:46:29
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0