kebabtarick

yeap, övertexten säger hela min dag, japp så äre.. åt kebab hela daaan. nae okej det gjorde jag inte xD

men a idag så blev det ju bussen in till stan sola med malin så nu är vi negrar tills imorn :D
sen blev det hem direkt göra sig iordning för att träffa lite av farmorskök hos philip !! :D
där så prata vi massa intressanta saker xD och så beställde vi hem lite mat, och som jag sa så åt jag kebabtallrik hih, fast det är inte så gott egentligen, men jag tog det i alla fall xD
sen när vi kände oss redo drog vi och körde bowling på hugos, OCH jag fick en STRIKE, jag är bäst!
as kul var det i alla fall, sen så blev det att ta buss hem och gå ända från centrum hem till mig, det dröjer nästan exakt 7 minuter om man går skapligt fort.
så nu är jag hemma, och nu ska jag se gossip girl, sen imorn blire STOCKHOLM med bästaste malin, frida och ida :D

shoooooppping tajm everyalla, love it. allafall när jag hittar nåt jag verkligen gillar, vilket är sällan.

önska mig lycka till


LYCKA TILL EVELINA !

TAAAAAAAAAAKKKK, tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0