jaskutt, eller jahopp

nu sitter jag här igen .. ska sluta va vid datan så mkt .. inte bra för mina ögon. som farfar brukar säga " sitter du för mkt vid datan så får du tillslut fyrkantiga ögon" eller är det kanske vid tvn . äsch data / tv .. båda är ju fyrkantiga. Men vad ska man göra annars ?
finns inte så mkt mer att göra.. just idag asso . ahha annars kan jag ju vara med kompisar. hehe
så ni inte tror att jag är vänlös. för nåra vänner har jag i alla fall

jahopp nu är det höstlov :D
inget planerat förutom att vi ska till stockholm på FREEEEEEDAAAAG

fast aa nicklas åkte ut. men jag hittar en ny favorit, eller det har jag gjort.

aasen ikväll, eller aa senare så kanske kanske jag ska vara med malin, om hon nu orkar , som jag inte är så säker på att hon kommer.

a d va d , HAHA

är på lite sådär vill se sorliga filmer , men vet inte vilken.. såhär får ni nåt att kolla på ..
sorligt asso

http://www.youtube.com/watch?v=W4-UfcfMwRU


det va allt för mig, 


Kommentarer
Postat av: MALIN of course :P

VADÅ att jah inte skulle orka ? :O xD

2009-10-28 @ 00:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0