IDOL, NÄÄÄÄÄSTA

med malin, frida och ida :D
lääängtar som bara den men det är två hela veckor kvar minus 3 dagar ;( !!

Idag blev det skola, som vanligt hehe .. blev att tillaga desserter hela dagen. blev nästan illamående !

sen blev det att åka hem till mig, med malin i släpkärran.
hemma hos mig körde vi gitarrhjälte och åt mat, min middag bara försvann.. malin åt upp den :o
Och så till det bästa så har vi gjort skyltar till idol, uuuusch va bra :D
men jag blir ganska sur om nicklas åker ut nu på fredag :o
aja om ni vill se vad det står på våra skyltar så kan ni ju alltid kolla på idol den 30:de oktober, eftersom ni bara älskar oss, eller hur :D nae men aa.. 
nu ska malin gå hem och äta hemma hos sig, fast hon redan har geggat ner sig i min mat, hihi 

+ att malin hälsar att evelina (jag) är bääääst !! 
men det visste ni ju redan ;) 

nu ska jag träna franska , eller aa vi får se 

kände att detta blev ett ganska flumt inlägg men ser det ut som jag bryr mig ? hahahhahaha
 nae men nu måste faktiskt malin gå hem, "men jag måste gå på toa först"  
.. och det kan ju ta ett tag :D

hahahahahah typ 10 min senare, nu är malin klar :D





SEEEYAAAA, wouldnt wanna beyaaaa !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0