hahahahha


jo, idag då. ja idag så var jag först hos farmor och farfar hehe, där serverades det pannkakor för hela slanten + äppelpaj till efterrätt, bli inte förvånade om jag ser lite tjockare ut nästa gång ni ser mig, går faktiskt hotell restaurang linje oxå, HAHA :D

nae men får hoppas att jag inte ser tjockare ut, det är det sista jag vill , mohahha .. nae men aa sen fortsatte dagen med nåra gossip girl avsnitt, sen så övningskörde jag 100 m , WUHU.. faaan va leskigt. trodde vi skulle dö. det va andledningen till varför jag bara körde 100 m, hehe .. aa men sen så åkte jag hem till malin och montera upp hennes NYA garderob, som tog oss 3,5 timma :o

men det va kul i alla fall, sen så gick jag hem och åt, sen så mötte jag malin och vi gick till konsum och köpte massa godsaker, sen kom vi hem, gjorde det goda tills senare sen blev det gitarrhjälte. SOM jag för övrigt äger på och malin börjar komma på bättringsvägen, medans roos helt saknar taktkänsla :D

aa sen så blev DESPERATE HOUSEWIVES, alltså gu va bra !
sen gitarrhjälte i pauserna , hihi
sen blev det att köra kort och dampa loss och äta av allt det goda :D

och för er 1.000.000 läsare/sek så vill jag tipsa er om in vän malins blogg www.gulatomater.blogg.se 
hon skulle behöva lite av mina läsare,hihi så aa :D

för tillfället är jag ->                                                                             <- sådär glad :D:D
om inte mer :D


hälsa mamma och pappa från mig

Kommentarer
Postat av: jag igen (A)

HAHA a stress upp o ner i pauserna blev det xD o tack för att du publicerar mmin blogg i din alltså det behövs verkligen !! AAS SCHYYST :D verkligen !! :D ska göra det samma närjah gör mitt nästa inlägg ;P :D

2009-10-28 @ 00:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0