lör,sön,mån,tis

i lördags:
var jag med malin, baka tårta.
hanna kom, kolla tv, sprang ner till mig jag åt, hanna,frida,malin åkte på nån teater.
mimmi kom till mig vi spela gitarrhjälte, hih och kolla på awake ( aaaaaas snygg kille i filmen :o )
vi gick upp till malin, jag malin baka klart tårtan
bjöd emme, hanna & mimmi på den :D väldigt god blev den!
sen gick jag och hanna hem, träffa på två stycken.. prata gick hem..
sen kolla jag gossip girl och somna. KORT FÖRKLARAT :D

söndags:
vakna vid två, gjorde ingenting, sen kolla gossip girl, somna vid 3 typ om inte senare

måndags:
skola, hem, va med malin leta cykel och katt, inget funnet, hem till mig kolla fighting, inte så bra som jag trodde den skulle va. malin åkte hem.. sen lite mer saker xD

tisdags:
idag alltså :D
LEDIG :D
sett på gossip girl typ hela dan , snart färdig med andra säsongen :D

jappjapp, oh nyss ringde nån och pratade om hur jag tyckte det va på idol i fredags eller frågade massa frågor, så skulle jag sätta nåra påståenden på skala 1-5 .. haha lite klurigt, sen fråga hon om jag visste vilka sponsorer dem hade.. hahah piinsamt, kom typ bara på en.. sen bah eeh aa hmmm .. aa.. ehh jag vet inga fler :O

och nu sitter jag här. och ska se gossip girl, nu igen xD



hih snygg bild. nae :D

och ajuste :   http://www.youtube.com/watch?v=oC-6QrzKuvA

HAHAHAHHAHAHAHAHAH  !!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0