idag då..

var jag i skolan, hade gympa, självskydd. HAHA. läskigt va det, har typ 100 blåmärken eller nåt, fick slå på varandra, och massa. gå på varandras magar, eller alla skulle gå på allas magar, uusch xD
fast det va endå lite kul ! xD

sen blev det franska i en timma, sköönt, skulle slutat 3, men sluta halv 2 av nån konstig andledning :D
sen åkte jag hem, gick av vid ättetorp för att kunna leta lite efter hugo på vägen, han MÅSTE komma hem. tänk iaf det är ngn som tagit upp honom och stoppat i bilen och kört iväg :o

men aa sen så mötte jag malin och vi gick hem till mig i snö ovädret va helt vit när vi gick in genom dörren, sen så baka vi kladdkaka och såg på pay it forward, sov lite då och då, HAHA xD
men malin va ju fastklistrad och började tjuta i slutet, hiih. jag hade inte riktigt hängt med så själv tjöt man icke :D

sen så gjorde vi typ inget, jag följde malin hem och vi prata om att skapa en annan blogg tsm med alla roliga saker vi gör, vi har ju spelat in massa filmer hahha , som vi gärna vill dela med oss :D
sen kom jag hem och nu sitter jag här xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0