ett trött inlägg

dagen har spenderats hos farmor och farfar, men kvällen spenderades ute med malin och emme, och med ute menar jag på malins tomt. där tog vi några foton och emme blir ju alltid så bra på bild, så mitt självförtroende sjunker från 5/ 10 till 0 / 10 , men så är det. jag kan ha dagar då mitt självförtroende är på topp, men andra dagar så är det tvärtom, inte kul !!

men men , vi lever bara en gång, så då får man göra det bästa av situationen :D

pussochgodnatt,  och mimmi, vi låna din cykel. hoppas det gick bra :d

 












Kommentarer
Postat av: Emmelina

HAH, jag blir inte alls bra på bild, ! :D shir vad mkt du har skrivit, as kul att läsa! :D jag börja asgarva igen när jag läste om dina uppstötningar xD haha <3 puss <3

2009-07-27 @ 14:00:31
URL: http://emmelinajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0