tiden är rolig när det går snabbt

såhär har mitt liv sett ut för er som inte vet xD



det där var när jag lärde mig att säga kanelbulle ...



det där var när jag lärde mig att vänner kom före playstation ..



det där var när jag hade upptäckt blondering, löshår och smink ...



det där var en gång då jag faktiskt hade tröttnat på pannkakor ...



ojojoj, den gången ska vi inte tala om ....



aaaaaaah , den gången då det bara skrek fjortis om mig ....



det var då jag insåg att gurkor mest bestod av vatten ..



det var då jag hade tatuerat in right och left leg , så jag vet vilket som är vilket ...



och såhär ser jag ut idag ....

( om ni känner kvinnan på bilden så menar jag inget illa :o )

Kommentarer
Postat av: emmelina

HAHAHA, så jävla söt är du!! :D :D roliga bilder xD jag ser mig också bakom dig och det är ingen vacker syn! :O xd ahahah

2009-07-27 @ 21:38:17
URL: http://e
Postat av: henka

varför har du tagit bort olle på bilden ? :P

2009-08-02 @ 15:08:10
Postat av: evelina

för jag visste inte om han ville va med på bild eller inte xD jag skulle inte vilja vara med på bild på nåns blogg jag inte kände :P

2009-08-02 @ 17:01:44
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: roos

Sista bilden är förjävla äcklig asså x)

2009-08-06 @ 13:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0