soooovmorgon

gu så skönt med sovmorgon, va länge sen jag fick det :D fast det varar bara tills imorn , så en sovmorgon till har jag ! sen blir dt att jobba, jobba och jobba. usch nästa vecka ska jag jobba mån,tis,ons,tors,lör,sön :O nästan hela veckan förutom freda.. kommer dööö!!!  fast pengar rullar in det är bra, :D

idag är det planerat att jag ska va med mimmi först, fast det kommer dröja ett tag tills hon blir färdig eftersom hon har lanat så jag kanske inte hinner vara med henne innan jag sticker till sjöstugan eller nåt i krokek där jag ska äta med mitt crew, (= farmors kökare)  haha, därefter ska jag nog va med alla tjejer eller alla som kan förstås och njuta av min ledighet :)

hoppas på en bra dag, kan skriva om den mer sen :D om ni vill förstås, fast jag skriver ändå även fast ni inte vill?.. jag kan ju lixom inte läsa era tankar, så jag hoppas att ni vill att jag skriver xd

PUSS PÅ ALLA MINA VÄNNER :D <33
 
( röda ögon, jag vet :o )  I
                                           V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0