nya miss diss

jag dissar allt och alla nu för alla underbara filmer vi har, tror det blir att se seventeen again, z-z-z-zaaaaac efron är ju med wuhu, inget man missar med flit inte !! inget man dissar med flit för den delen heller !!

men bara för att jag dissar er behöver det inte menas att jag inte älskar er, för jag älskar alla mina vänner och mafilj och allt som lever här i mitt hus. kanske inte spindlarna om det nu finns några här.. dem kan gå och torka ut.. gärna för mig !




aaaaaaaaah mina ögon !!

ciaaaobeellaaa :D<3

Kommentarer
Postat av: evelina

niiiiiiiiicceee!



vart haru heath ledger då! du får lägga upp honom för min skull! :D:D:D:D:D

2009-07-29 @ 09:36:34
URL: http://evelinaadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0