är kommentarerna osynliga eller :o ?


mhm, aa det var det .. men aa idag så jobba jag jue. först så var jag nära på att missa bussen haha , den skulle precis åka så var jag tvungen att springa och vinka, fy skäms fortfarande, precis som jag fortfarande skäms över att jag flög med skiderna och ramla i sälen .. och när jag åkte ner på rumpan med skiderna på!! ner för en svart backe, usch alla bara glodde medans lilla jag helt hjälplös inte kunde stanna .. trodde jag skulle dööööö !! sen så var vi nära på att krocka med bussen den stanna helt plötsligt och alla passagerare förutom jag då bah , OOOUUUH ! , sen när dem märkte att inget hade hänt så bah aaaaaaah ! lite avslappnat HAHA skämdes lite där också xD
 
och sen på kolmårdn  hände en sak jag aldrig varit med om förut, det va en kvinna som typ svimma på bara en sekund och satt helt livlös uuuusch, jag fick ryyyysningar i hela kroppen bläää :O och så kom ambulansen typ en halvtimma 20 minuter senare , fyyy, blääää ... hatar sånt där. men men hoppas hon klara sig :o !!!!!
 
bara för att jag sa en tråkig sak nu så säger jag en rolig :D
haha lollo och anny skulle byta om så att vi kunde åka hem och då fick jag hålla i deras glassar så länge, så gick jag och satte mig vid martin så fråga jag om han ville ha en glass. och det tacka han inte nej till så jag gv honom lollos redan påbörjnaglass haha men han tog den , mmmmm va god den va sa han .. och fy vad jag skratta jag tror jag sa att den va lollos men hans kanske inte hörde , uusch va kul det va , men en glass fick han ju i alla fall ., sen kommer anny ut och undrar vad jag skrattar åt sen kommer lollo och undrar samma sak sen kollar lollo på martin och märker att det är hennes glass hahahahahhahahh.. nae kanske inte va lika roligt nu , men då vare det kan jag ju ärligt och belåtet säga xD !!!!



ciiaaaaaoooooo :D<3

Kommentarer
Postat av: mimmi

HAHAHHA jag garvade åt dedär me glassen iallafall xD :A::A

2009-07-31 @ 22:08:14
Postat av: osynlig

2009-07-31 @ 22:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0