längtan tar över

farfar mår inte bra, min lilla söta farfar ;(;(

hm, ja, aa.  LÄÄÄNGTAR till alla lördagar framåt !!!

dagen spenderades på kolmården på samma kvaderat meter i cirka 8 timmar , aaah jobbigt som bara den vill jag säga er ! menmen allt skratt gjorde så att dagen gick en himla massa fortare..
haha som tex.

johan- vem har lagt in bullar i ugnen :@
kollar runt lite .. går lite grann
johan- ajuste det va jag .
HAHAHA

mini-kund- en piggelin
jag- aha okej en apelsin mer?
mini-kund- piggelin
HAHHA

och sen saker man ska säga till kunder HAHAH :

kund- en korv med bröd tack
kassör- vi har inte det, men vill du ha pomme?
kund- aa har ni det eller ?
kassör- nej tyvärr
AAAAHAHAHAHHA

aa, massa mer roliga saker hände, men inget jag kommer ihåg just nu xD

egentligen sitter jag och kollar på spider-man nu men den är pausad tror jag ska fortsätta kolla på den när jag känner mig lite trött så jag somnar fort, ska ju till stan imorn, länge sen det !! jobbat istället jue ;(
jaaaag är jätte sugen på att shoppa och köpa massa saker för alla mina pengar!!!!!!! okej inte alla , men nåra eller aa , fast bara därför kmr jag inte hitta nåt !
jag vill ha massa nya kläder och så vet jag inte varför men jag är sugen på att köpa smink som ser ut som godis eller luktar som godis , hahahaha konstigt xD
måste köpa mask ocksååå :O

aja vi får se vad jag införskaffar imorn :D


Trackback
RSS 2.0