dampeve is eller are back

okej nu ska jag sammanfatta denna dag lite kort:   jobbat.
nu ska jag berätta lite mer om denna dag:   jobbat,jobbat,jobbat. !!

haha nae men idag så jobba jag, som ni nu vet. för femte gången. aa det var en ganska rolig dag på jobbet idag också hade typ hyperaktivitet eller nåt idag, borde gå och kolla det alltså.. xD fast min syn är faktsikt helt okej, titta och gå är ganska lätt samtidigt. det klarar jag nog galant :D

aa, finns inte så mkt mer att säga. kanske ska till lillen sen och bada. om jag hinner som jag hoppas, måste ju jobba imorn och det betyder att jag måste gå upp vid 8 halv 9.  

+ min belöning för dagens arbete var en svinnglass, en 88:an rättare sagt, mmmmums va gott :D

här är min LOOK OF TODAY !!




och här är jag när jag somna på jobbet !!



jag växer upp snabbt jag :D  

aja ciiaaaaaaaooooooo <33333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0