bloggtajm, ah

hm.. nu ska vi se. ett, två, ett, två.. ja hej nu alla mina underbara tittare/ läsare ( om jag nu har några, inte alltid säkert ) så är det barnprogram, eller kanske inte barnprogram, men aa. det lät bra.
nu har lilla jag startat en blogg, som jag inte riktigt än vet vad den ska handla om.. men men det behöver jag inte komma på nu. aja tillbaka till sändning, denna blogg har öppet 24/7 .. så det är bara att du kollar anytime :D och för er som inte kommer att gilla att läsa den läs den inte, fast varför skulle man inte gilla något jag skriver.. det verkar ofattbart. alla gillar vad jag skriver, inte sant ?:D
.. haha okej, jag känner att jag inte kommer nånstans med det här .. så här får ni 30 korta ord ; läs gärna min blogg så mkt som du kan så jag blir rik, haha okej det va nog att ta i, men aja läs den och sen begär jag inget mer!
förlåt det där var 31 korta ord, men ni dör inte :D

ciaaaoobella


Kommentarer
Postat av: Roos

Fy fan vad du är självfixerad alltså x)

2009-07-24 @ 18:22:23
Postat av: Proelitesquad

den här bloggen rullar jag läser den minst 15 gånger varje sekund :DDD du är mästarn asså :O.

Hur gör man ???? /// En rollare från gbg..

2009-07-26 @ 03:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0