24/7

haha okej, eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om så berättar jag om min dag istället :D

ja, dagen började ganska tidigt.. jo redan vid halv 9 eftersom man måste jobba. och för dem som inte vet så sommarjobbar jag på farmors kök i bamses värld i kolmården, hehe.
idag var en ovanligt rolig dag på jobbet, eller i farmors kök, eller aa ni fattar vad jag menar. haha

anny frågar mig som står i köket - ska jag hjälpa till med nåt ?
jag - aa du kan få göra dem där pannkakorna.
anny - är du efterbliven, kan du inte göra dem själv ( lite full i skratt ) ?

och igår var nästan ännu roligare , ahahhaa

jag står i kaffe kassan - hej .. blablabla
kunden - två kaffe tack
therese ( hon stod bervid mig och hjälpte till) - 118 blir det då :D
kunden - va?
therese - hahahaha nae jag skoja
kunden - aa tänkte väl , om jag skulle behöva betala så där mkt kan ni få tillbaka kaffet.
*alla skrattar *
jag - aa här haru 64 kronor tillbaka.. och såklart tappar jag kronorna i hans kaffe , HAHAHHAHAHHAHHA

och hallå, visst finns det ett ord som heter förmodligtvis, det ser rätt ut och det låter rätt. fast det finns ju också förmodligen och förhoppningsvis, och om ni säger förhoppningsvis så låter förmodligtvis ganska fel, men suddar ni bort förhoppningsvis och bara tänker på förmodligtvis, så låter det helt rätt. haha aa det är ett evigt dilemma. men själv tror jag det finns ett ord som heter förmodligtvis.
tex. har vi några pengar kvar? aa förmodligtvis.

jag känner att detta inlägg blir ganska långt, men struntsamma. dagen fortsatte sedan med att va med emme och vi hade skiiitkul som vanligt. vi tog modell foton. eller emme var mest modell.. eftersom jag inte kan va allvarlig. och så köpte vi gotti saker. jag köpte en monster, fy satan va äcklig den va, jag tror det va den som orsakade alla mina uppstötningar, eller vare heter, jag och emme satt vid matbordet så fick jag en sån där äcklig sak, sen kunde jag inte sluta och emme satt och asgrava åt mig medan jag satt där och grät , hahaha eller hade tårar i ögonen rättare sagt. det var verkligen nåt som vill komma upp från magen så mina uppstötningar fortsatte och till slut kom det och då garva inte emme längre , hiihihihihi , och det förstår jag, det skulle inte ni heller ha gjort om ni såg innehållet i min "spya" hahahahahahhahahahahah ´det där var nog lite onödigt att ta med men roligt vare inte eller nu i efterhand så kanske det va det. det var nog en av de läskigaste stunderna i mitt hela liv, trodde hela magsäcken skulle komma ut ur munnen. det där kanske också va onödigt sagt, men aja nu vet ni det , ta vara på det :D

okej förlåt lite långt inlägg , ciaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0