YOU ARE LIKE PERFECTION !

haha här kmr en till snyggning, men det var mest för lilla lillens skull jag la in den. får bara tårar i ögonen när man vet att han är död. hittad död i sin säng när han va 28, han hade lixom hela livet framför sig :(
 


själv sitter jag här och är jätte uttråkad eftersom jag inte har nåt att göra. jag sitter här framför en data, helt meningslöst. och här sitter jag tills jag blir trött så jag kan sova. ska upp halv 8 imorn blir ju att jobba... men bara till 4 :D sen är jag ledig i stort sätt hela augusi som bara består av 17 sommarlovsdagar, AAAHH :(:(:( hatar dagar då man är ledig men inte har nåt att göra, men sen när man ska jobba så finns det andra som gör roliga saker, som man lika gärna kunde ha gjort när jag va ledig, men nejnej. :P aja jag längtar till liseberg i alla fall :D:D det gör mitt sommarlov till ett sommarlov :D
och nu kom en sån där sorlig låt, fyy, nu byter jag :/ jag lyssnar på musik oxå juste hehe, nu vet ni det  :)
det är konstigt att man kan påverkas så mkt av en enda låt !
aja nu SKA jag göra nåt !!
har faktiskt lust att se film, men jag vet inte vilken . jag har lust att se en sorlig film eller en sån där riktig tjejfilm :D fast vi har inte så många sånna :P
äsch, nån blire i alla fall. önska mig lycka till och hoppas nån bryr sig om mig :D hahaha

men ciao, min din min, eller aa din, fast jag vill att det ska va min !



ohnej se upp för dubbelhakan min vän!



Kommentarer
Postat av: roos

Det ska vara action filmer hahaa :D

2009-08-03 @ 12:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0