öh årdinäry däj får mi and mi-mi

 idag vakna jag av att jag flög upp och tog emot min spegel som min katt precis hade ner, jag måste ha väldigt bra reflexer för jag låg ju och sov sen bah reser jag mig upp och fångar spegeln. ganska coolt! aa sen fortsatte dagen med att åka till kolmården och jobba ganska seg dag. inget att göra. fast trög som jag är så trodde jag på när en som heter johan sa att ett par vagnar kallades pupiluppor. HAHA! fast jag vet inte varför, nu när jag tänker efter xD aja sen så blev det att åka hem sen packa sen dra mig till mimmi. så nu sitter jag här och skriver medans mimmi ser på typ nåt ned viva la bam eller nåt xD vi har typ suttit vid datan och kollat på tvn. :D

ska se om jag hittar nån bild på denna data som jag kan lägga upp. tycker inläggen ser så tråkiga ut utan bilder :P



hahahahah den bilden va länge sen. man ser väl att det är mimmi, hahahahhh xD

ciao

Kommentarer
Postat av: roos

haha näsan är ju klockren (:

2009-08-04 @ 01:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0