hopp

jag är så himla uttråkad har inte satt på en film än, men ska göra de nu tänkte jag ahha , jag har verkligen inget liv, har typ skrivit 18000 inlägg bara idag , usch fatta tråkigt man kan ha :(
och inga kommentarer får man heller :(

haha men jag kom på ett tips till er som tycker erat sommarjobb är tråkigt, som jag faktiskt berätta för emme förut :d

för om man har roligt går ju tiden fortare så då kan man tänka på nåt roligt som tex hur en elefant försöker hoppa in igenom ett fönster men han fastnar, det kan vara ganska kul, så skrattar du åt det tills du inte tkr det är roligt längre och då kommer du på en ny rolig sak att skratta åt som tex. att en haj försöker hoppa ner i toaletten, ahhahahahaha. det kan man skratta åt rätt länge, fast det beror ju helt på hur man föreställer sig hajen och toaletten. jag föreställer mig att hajen är rosa och grön och toaletten är typ en tiondel så liten som hajen. om man inte har nån fantasi så kanske det inte blir så roligt XD aja så fortsätter ma och hittar på nya saker att skratta åt :D

jag brukar faktiskt göra så när jag vet att nån ska berätta en ointressant sak så tänker jag på nåt annat lite roligare och skrattar åt det istället för det den personen pratar om , men jag låtsas att jag skrattar åt vad personen berättar om , xD hahahahha

mm, det va det det, vad det det det var, hör du du du!! ihihi




ciaaaaaooobella :D<3

Kommentarer
Postat av: emmelina

jag kommenterar! :D

2009-08-03 @ 19:22:56
Postat av: Anonym

HAHA, det där var fasen as kul ju!

2009-08-03 @ 19:25:22
Postat av: evelina

ja det är ju bara du som kommenterar, och jag fattar att det är du som har skrivit den andra kommentaren oxå. tyvärr ! xd

2009-08-03 @ 23:33:52
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: mattis

Äntligen vet jag varför du skrattar så mkt fast du har ändå ganska underlig humor xd:)

2009-08-09 @ 23:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0