have i lost my mind ?

aa förrigårs dagen spenderades på staden med mimmsan och däänny , jag ville ju hitta massa saker att köpa men ack nej, bara ett par jeans och mascara blev det, fy :(  aja kul dag vare i alla fall :D

går dagen spenderades på kolmården , typ inget folk så när det kändes som det gått tre timmar kanske det hade gått 20 minuter, usch xD men efter jobbet blev det att åka hem sen göra sig iordning fort som blixten sen traska till konsum och sen upp till emme där hon fira sin födelsedag, väääldigt kul vare , tack emme och grattis :D<3
men sen när alla gått så skulle vi städa och då vare nån som tappat ett glas men inte plockat upp glasen så klantig som jag är så råkar jag sparka på en glasbit, usch det gjorde, skit, ont!!!!
jag tänkte lägga upp en flashig bild som jag själv ritat på min äckliga tå, men det funka inte :(
men ni klarar er hoppas jag , annars äre bara och ringa så kommer jag så fort jag kan och visar min tå innan ni tuppar av, men det hoppas vi inte på :D

och så till slut dagen nu ska nog spenderas hemma tror jag och malin och lillen ska komma , det sa dom för kanske en timma sen , men aa dem kommer väl så småningom, med dem har jag ingen aning om vad jag ska göra, men det är sånt som märks. kan berätta senare ,


ciaaaaaooooooo <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0