and truth be told I miss you, and truth be told I´m lying...

... and when you see my face, hope it gives you hell !

joooooobbbaaat idag , otroligt seg dag, menmen den tog slut till slut , haha!
ännu en som fråga om jag nån gång va sur eller arg eller någon gång upprörd. hahhaa märks det inte om jag är sur eller arg eller upprörd !?
konstigt, fast varför vara upprörd, vi lever ju bara en gång. det finns inget att vara upprörd över, eller hur :)

jaja, ska kanske sova över med emme sen, men jag har inte berättat att jag ska upp vid 8, ska göra det sen när hon ringer, se om hon fortfarande vill sova över!! :D

JAG LÄNGTAR SUPERDUPERMEGA MKT TILLS PÅ LÖRDAG, :D<3 alla lördagar hittills har varit superdupermegaultratoppen suveräääääna, tack alla mina vänner för att ni har gjort mitt liv värt att leva :) !!!!!!!!!!!!!!!




ciiiiiaaaaaaoooooo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0