And now when you're gone, there's like an echo in my head

hähä. ja, det va ett tag sen jag skrev , men ska sammanfatta de senaste dagarna.

6/8-  jobba, grilla vid lugnet, bada med kläder, cykla hem genomblöt, sova

7/8 - kommer inte ihåg vad jag gjorde på dan, men sen fota med hanna, film,sen sova

8/8 - ingenting, fixa iordning mig, party hos hanna, väldiiigt kul måste jag bara säga :) , sen sova över!

9/8 - va med hanna och emme, maxi och fika, hm till emme, va sen ett litet tag med emme, hanna, emma, albin och malin, sen hem och sova

och så idag har jag inte gjort nåt speciellt , kanske ska göra nåt sen ikväll, men det märker vi !!

här är lite foton från i fredags


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHA :D, roliga dagar med de bästa! :) <33

2009-08-10 @ 18:11:16
URL: http://hannupai.blogspot.com
Postat av: emmelina

fasen vad snygg du har gått och blivit då!

2009-08-14 @ 13:41:21
URL: http://emmelinajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0